Kruidvat kawaii aankopen

by - mei 11, 2017

Afgelopen weekend liep ik langs het Kruidvat en toen zag ik deze kawaii (schattige) tas buiten hangen, ik vond hem zoooo ontzettend leuk en er is zoveel op te zien. Ik heb hem meteen in mijn mandje gedaan en ben het Kruidvat binnengelopen om te kijken of ze nog meer leuke dingen hadden. En toen vond ik ook nog een Hello Kitty mok! De tas is super handig en leuk en ook de mok ziet er geweldig uit!



De tas is zo'n 39 cm bij 11 cm, heeft 5 ritsvakken (eentje aan de binnenkant) en heeft totaal twaalf vak(jes/)ken waar je iets in kan doen. 
Op de de gehele buitenkant van de tas staan allerlei poppetjes en dieren, smileys, hondenpootjes en hier en daar het woord love. Super kawaii en ik vind de poppetjes ook best stoer, een combi van stoer en schattig dus. Ook heeft de tas aan de voorkant een lint met 'Fantasy' erop lopen, dit staat ook op de rits(hanger), dus ik concludeer dat dat het merk van de tas is. 
De ritsen van de tas hebben een mooi kleurverloop, bijna regenboog-achtig. Vroeger hadden kindervestjes ook wel eens zo'n rits, het doet me dus heel erg denken aan vroeger :). De binnenkant van de tas is oranje, wat super handig is! Want meestal is de binnenkant van een tas zwart en dan kun je soms je spullen moeilijk vinden (zeker als het wat donkerder is), met deze tas is dat dus niet het geval. Ik probeer er altijd op te letten dat de binnenkant van een tas licht is als ik hem koop, maar helaas is dat bij de meeste tassen niet zo.

De tas kost €7,99- bij het Kruidvat.
Het doosje waarin de porseleinen mok zat vond ik al leuk en toen ik de mok goed bekeek, was ik meteen verkocht! Op het doosje staan allerlei schattige Hello Kitty afbeeldingen, die je dus eventueel ook kan uitknippen en voor creatieve werkjes kan gebruiken :).
Op de mok staat Hello Kitty afgebeeld die net boven de tafel uit komt en op de tafel ligt bestek en een bord. De mok is verder roze en heeft op de achterkant ook nog wat kleine plaatjes van bijvoorbeeld een koekje en een koffiekopje. Ook staat op de achterkant Hello Kitty geschreven. De mok is vaatwasser bestendig en het is een normale grote mok.
De mok was van €1,99- afgeprijsd naar €0,89- bij het Kruidvat.

Wat vind jij van mijn kawaii aankopen? En heb je zelf de afgelopen tijd nog iets leuks gekocht?
Xxxx, leoniae

You May Also Like

1 reacties

Popular Posts