Start

by - mei 09, 2017


Het beginnen van een blog, het is niet makkelijk, maar ergens moet je beginnen, zeker als je het zo graag wilt. Een eigen plekje op het internet, waar je dingen kan delen die jij belangrijk en leuk vind. Ik wil bloggen vanuit mijn passies, met plezier, de lezer aan het denken zetten en iets meegeven! Ik heb lang nagedacht over een blog waar ik al mijn passies in kwijt kon en waar ik andere ook hun verhaal of ideeën kan laten delen. En dan maar beginnen :)...


Thuis heb ik een blog-notitieboek liggen waarin ik wat ideeën, hopes & dreams, etc. heb uitgeschreven. (Met natuurlijk ook hele leuke stickers erin om het wat op te fleuren :) ). Vanaf daar ben ik begonnen met het aanmaken van een blog en Facebook en nu dan het eerste blog bericht :).

Op mijn Instagram leoniaecreates kun je al mijn creatieve kant zien, hier heb ik tekeningen geplaatst en er zullen er zeker nog vele volgen! Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn, dat is één van mijn passies en daar zal ik ook zeker over bloggen :).

Ik creëer dus tekeningen, maar ik maak ook kaarten, sieraden, en ik acteer, ik schrijf, ga naar musea of het theater en vind het heerlijk om een film of serie te kijken of te praten over van alles. Genoeg om over te bloggen!

Ook wil ik gastblogs op mijn blog zetten, zodat niet alleen ik maar ook andere hun passies kunnen delen. 

Kortom hier mijn start, een begin! Tijd om te gaan bloggen! Tijd om te delen! Tijd voor de start!

Xxxx, leoniae

You May Also Like

2 reacties

  1. Klinkt leuk, ik ben benieuw naar wat er gaat komen. Veel plezier met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tekeningen maak je! Veel plezier met je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Popular Posts